رپورتاژ آگهی را چه کسی باید بنویسد؟

رپورتاژ آگهی را چه کسی باید بنویسد؟

معمولا تا وقتی حرف از رپورتاژ آگهی می شود، ذهن ها به سمت همان آگهی هایی می رود، که توی آن چندین محصول را معرفی کرده اند و زیر هر محصول خواهش کرده اند که لطفا این را بخرید!
اما حقیقتا رپورتاژ آگهی، چیزی فراتر از آن است که شما بخواهید آن را به یک معرفی محصولی ختم کنید.
رپورتاژ آگهی نوعی بررسی – معرفی یک نرم افزار، خدمات، محصول و یا هر چیزی است که قصد داریم با فروش آن به بهتر شدن زندگی دیگران کمک کنیم.
فردی که در حال نوشتن رپورتاژ آگهی است باید زودتر از دیگران محصول مورد نظر را بررسی کند و خوب و بدی آن را واکاوی کند تا بتواند آن را برای اقشار مختلف، سازگاری دهد.
مردم دیگر از جمله هایی کلیشه ای مثل

  • این محصول برای شما مفید است
  • این محصول را بخرید و معجره را ببینید
  • محصول x برای شما ساخته شده است

و نظیر آن خسته شده اند و دیگر به چنین جملاتی اعتماد ندارند.
موقعی که می خواهی یک رپورتاژ آگهی بنویسیم باید به دنبال راهکارهایی باشیم که هر محصول برای افراد دارد و دقیقا به همان ها اشاره کنیم.
بهترین رپورتاژ، آن متن تبلیغی است، که وقتی در حال نوشتن آن هستی، بتوانی مخاطبین محصول و خدمات را از هم جدا کنی و البته به هر دسته درست بفهمانی که این محصول دقیقا و واقعا برایش چه می کند.
معمولا افرادی که تا کنون در حوزه های مختلف بررسی های مختلفی نوشته اند، می توانند بهترین رپورتاژ های آگهی را بنویسند. چرا که با زیر و بم کار آشنایی دارند و می دانند در نقد و بررسی ها، چه چیزهایی مهم تر جلوه می کند و روی آن کار می کنند.
آیا با خواندن این مطلب نظرت در مورد رپورتاژ تغییر نکرد؟
بای مارکتینگ، مجری توسعه تجارت الکترونیک، در زمینه تولید و بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا و نوشتن متن های تبلیغی و رپورتاژ ها در حال فعالیت بوده و سعی دارد به کسب و کارهای آنلاین، رنگ موفقیت بپاشد.

رپورتاژ آگهی را چه کسی باید بنویسد؟