وقتش نرسیده که با طراحی مجدد سایت شرکتتون، داستان خودتونو بازگو کنید؟

وقتش نرسیده که با طراحی مجدد سایت شرکتتون، داستان خودتونو بازگو کنید؟

امروز یه دفعه یاد یلدا و شب نشینی ها و داستان هایی افتادم که بزرگترها همیشه برامون تعریف می کردن. من عاشق اون قصه ها بودم، کیه که از قصه بدش بیاد؟
سایت هم قصه خودشو میگه. بعضی از این قصه ها خوبن، بعضی ها هم بد.
شما باید بازسازی سایتتونو از درون به بیرون انجام بدید. مثل فیلمهای تلویزیونی، باید با یه نمایشنامه پیش برید. اما اگه میخواهید قصه خوبی از آب دربیاد باید از ابزار مناسبش استفاده کنید.
یه دوستی دارم که تو کار فیلمه و با فیلمسازها و سینماگرها کار میکنه، براشون تجهیزات فیلمبرداری آماده می کنه مثلا نور، دوربین و صدا. این دوستم که اسمش رضاست، روابط اجتماعی خیلی خوبی داره، تو این 35 سال کارش، در طول ساخت فیلم با مشتریها خیلی گرم میگیره، شوخی می کنه و همین کارها باعث میشه مورد اعتمادشون باشه.
البته خیلی سخته که از طریق یه سایت فروشگاهی – که پر از عکس کالاهاست – همچین ارتباطی با مشتریها برقرار کرد. رضا از من خواست براش سایتشو بازسازی کنم، البته قصدش این بود که علاوه بر اینکه سایتشو تازه کنه، کمکش کنم که قصه هاشو بگه.
رضا یه سایتی میخواست که باهاش کارشو توسعه بده و مشهور بشه. یعنی علاوه بر اینکه کالا بفروشه، به مردم هم آموزش بده و کمکشون کنه که برای خریدشون درست تصمیم بگیرن و با یه پلتفرم زیبا بهترین خدمات رو به کاربرهاش ارائه بده.
ما با تیم شرکت دوستم، رضا، روی سایتشون کار کردیم تا استراتژی بازاریابی سایت شرکتشونو دوباره تجسم ببخشیم. میخواستیم داستانهای شخصیشونو مرکز سایت قرار بدیم و از اونجا مطالعه های موردی رو به نمایش بذاریم و کار رو پیش ببریم و برسیم به ویترین فروشگاه اینترنتی که بسازیمش.
شما میتونید سایتهایی که ما با گروه مستر وب طراحی کردیم رو از قسمت مشتریان مستر وب ببینید.
اگه سایت شما با توجه به نیازهای خاص شرکت خودتون نیاز به یه بازسازی داره، با مستر وب تماس بگیرید تا با هم راجع بهش صحبت کنیم.
آماده ایم که خواسته های شما رو بشنویم.

وقتش نرسیده که با طراحی مجدد سایت شرکتتون، داستان خودتونو بازگو کنید؟