همه میدونیم که سایتها یکی از راههای خیلی عالی برای کسب اطلاعات هستن. درسته؟ ضمنا میدونیم که ابزار بازاریابی خیلی خوبی هم به حساب میان. اما برای فروش آنلاین چطور؟ این دسته از سایتها هم ویژگی های خاص خودشونو دارن که مستر وب تو مقاله امروزش بهش میپردازه.
فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین (فروشگاه های آنلاین) مستلزم ایجاد سیستمیه که مشتری ها بتونن اونجا محصولاتتونو ببینن، ببینن چی میخوان، پول بپردازن و شما هم محصول رو براشون بفرستید. فروشگاه آنلاین محصولات شما رو به بازار وسیع تری ارائه میده (یعنی کل جهان) و میتونه براتون کلی صرفه جویی کنه چون دیگه لازم نیست هزینه اجاره فضا و این قبیل مسائل رو بپردازید. اما اگه فناوری و سیستم مناسبش رو در اختیار نداشته باشید و نتونید فروش آنلاینتونو دنبال کنید ممکنه براتون مشکل پیش بیاد. اینجاست که سیستم مدیریت محتوا به کمکتون میاد.
- راهکارهای سفارشی سازی فروشگاه های آنلاین
همه میدونیم که هر تجارتی از دیگری متفاوته، ما هم بر اساس نوع محصولات شما راهکارهای متفاوتی ارائه میدیم. ما فقط از اون دسته فناوری هایی استفاده میکنیم که به اختصاصا برای صاحبان صنایع درست شدند و ابزاری بکار میبریم که برای مدیریت و دسترسی موفق و بررسی همه جنبه های تجارت آنلاین شما مناسب باشن و رابط کاربری کاربرپسندی در اختیار بازدیدکننده ها و مشتریهاتون قرار بدن.
برای این کار به این موارد نیاز خواهیم داشت:
سیستم مدیریت محتوایی که به راحتی بروزرسانی بشه
یه فروشگاه آنلاین با قابلیت سفارشی سازی بالا که بتونید هر چیزی نمایش بدید و بفروشید و پرداخت ها رو دریافت کنید
ابزار بازاریابی ایمیلی قدرتمندی که بتونید با مشتری های ارزشمند و کاربرهای دائمیتون ارتباط داشته باشید
قابلیت اجرای مدیریت محتوایی که بتونید باهاش رفتارهای مشتریهاتونو ثبت و بررسی کنید
آنالتیک ترکیبی عمقی که هر چی لازمه درمورد فروش و تعاملات مشتریهاتون بدونید رو در قالب رابط کاربری داشتبوردی راحتی بهتون نشون بده
خب حالا اگه نمیدونید از کجا شروع کنید، یا هنوز نتونستید یه سیستم مدیریت محتوای خوب برای فروشگاه آنلاین انتخاب کنید، میتونید از مشاوران مستر وب کمک بگیرید. خوشحال میشیم شما رو به سمت رسیدن به اهدافتون یاری کنیم.