بهترین قالب های رایگان وردپرس

بهترین قالب های رایگان وردپرس

/*! elementor – v3.16.0 – 14-09-2023 */
.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-stacked .elementor-drop-cap{background-color:#69727d;color:#fff}.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-framed .elementor-drop-cap{color:#69727d;border:3px solid;background-color:transparent}.elementor-widget-text-editor:not(.elementor-drop-cap-view-default) .elementor-drop-cap{margin-top:8px}.elementor-widget-text-editor:not(.elementor-drop-cap-view-default) .elementor-drop-cap-letter{width:1em;height:1em}.elementor-widget-text-editor .elementor-drop-cap{float:right;text-align:center;line-height:1;font-size:50px}.elementor-widget-text-editor .elementor-drop-cap-letter{display:inline-block}

در این فهرست براتون یسری از محبوب ترین قالب یا همان تم های وردپرس رو در مستر وب آماده کردیم تا شما بتونین از اونا برای درست کردن هر وبسایتی که میخواین استفاده کنین. مهم نیست که شما دارین چه وبسایتی رو مدیریت میکنین، در هر صورت این تم ها میتونن بهتون کمک کنن تا بتونین به موفقیت های زیادی در این زمینه برسین و بتونین یه وبسایت بهتر رو برای کاربراتون درست کنین. در سال های گذشته تیم ما موارد زیادی از تم ها رو آزمایش کردن و بالاخره تونستن یسری از بهترین تم ها رو برای شما جمع آوری کنن تا شما بتونین با استفاده از این تم ها کاربران بیشتری رو به سمت خودتون بکشونین و نتایج بهتری رو بدست بیارین. ما بر اساس میزان بارگیری، نظرات مشتریان مختلف، بروزرسانی ها و خیلی موارد دیگه این 46 مورد رو براتون انتخاب کردیم تا شما بتونین به بهترین های اونا دسترسی داشته باشین. همه ی اونا میتونن بهتون یه وبسایت قدرتمند، مدرن و همراه با یه عملکرد عالی بهتون ارائه بدن تا شما بتونین با هزینه های کمتر بهترین نتایج رو برای کسب و کارتون بدست بیارین. خوب حالا بیاین شروع کنیم و باهاشون آشنا بشیم.

1. Divi

بهتره بدونین که Divi محبوب ترین قالب وردپرس محسوب میشه و بیشتر از یه میلیون کاربر رو در سرتاسر جهان به سمت خودش جذب کرده. اگه بخوایم بهتون به طور خلاصه بگیم بهتره بدونین که Divi میتونه ویژگی های سفارشی سازی نامحدودی رو بهتون ارائه بده و یه عملکرد برتر رو هم براتون بوجود میاره. Divi Builder یه ویژگی ای محسوب میشه که میتونه بهتون کمک کنه تا بتونین خواسته های خودتون رو در وبسایتتون درست کنین. همچنین سازنده طرح بندی Divi بهتون این امکان رو میده تا بتونین هر موردی رو که خواستین در طرح بندی های خودتون تغییر بدین، مثلا شما میتونین با استفاده از اون رنگ ها، آیکون ها، فرمت های صفحه و پست های خودتون رو با استفاده از اون اصلاح کنین و یه محیط بهتر رو برای کاربراتون بوجود بیارین. این کار ها هم همشون خیلی ساده هستن بنابراین همه میتونن اون رو به راحتی یاد بگیرن و ازش استفاده کنن. شما میتونین با استفاده از لینک روبرو این تم رو نصب کنین و در کمتر از یه ساعت محتوا های خودتون رو آپلود کنین. کافیست روی عکس کلیک کنین.


برای دانلود کلیک کنید

2. Soledad

این مورد محبوب ترین موضوع وبلاگ وردپرس محسوب میشه و میتونه یه طیف گسترده ای از وبلاگ ها و وبسایت ها رو پوشش بده. و وقتی که محصولتون رکورد فروش وردپرس رو داشته باشه باید بتونین کار ها رو به طور کامل و صحیح انجام بدین. بهتره بدونین که در این تم شما بیشتر از 250 صفحه اصلی رو به صورت دمو در اختیار دارین و برای کار های خودتون هم در حدود 1000 ترکیب متفاوت دارین که میتونین ازشون استفاده کنین. همچنین کاربران با استفاده از این تم میتونن به رنگ های زیادی دسترسی داشته باشن و یه گالری وبسایت خیره کننده هم دارن که میتونه بهشون در کار های مختلف کمک های زیادی برسونه. و با وجود ویژگی WordPress Live Customizer، شما میتونین پیش نمایش تغییرات رو قبل از اعمال اونا ببینین که این مورد میتنه باعث افزایش خلاقیتتون بشه. در ادامه میتونین از لینک روبرو برای دسترسی به این افزونه استفاده کنین. کافیه روی عکس کلیک کنین.


برای دانلود کلیک کنید

3. Jevelin – بهترین قالب وردپرس

این مورد هم یکی از بهترین تم های وردپرس محسوب میشه که تونسته بالاترین امتیاز ها رو برای خودش بدست بیاره. این ابزار به عنوان یه ابزار چند منظوره یسری ظرفیت شخصی سازی عمیق رو داره که میتونه با استفاده از اونا فرآیند های بصری وبسایتتون رو بهتر کنه. همچنین بهتره بدونین که شما با کمی کار کردن روی اون میتونین بهش مسلط بشین و اون رو به طور کامل یاد بگیرین. Jevelin یه تم عالی برای انواع وبسایت های شخصی، حرفه ای، تجارتی و یا شرکتی محسوب میشه. این تم یسری مواردی رو داره که شما اونا رو برای وارد شدن به قرن بیست و یکم واقعا نیاز دارین. وبلاگ نویسان مختلف در این تم یه فضای راحت رو در اختیار دارن که در اون میتونن نظرات و ایده های خودشون رو به راحتی پخش کنن و به ابزار های مفیدی دسترسی داشته باشن. بنابراین این مورد میتونه هدفتون رو بهتر از هر تم دیگه در وردپرس به کاربراتون معرفی کنه. از همین امروز هم میتونین استفاده از اون رو با استفاده از لینک زیر شروع کنین و تفاوت رو در کار های خودتون احساس کنین. کافیست روی عکس کلیک کنین.


برای دانلود کلیک کنید

4. Kalium

این مورد هم یکی از بهترین قالب های وردپرس محسوب میشه و میتونه برای نمونه کار های خودتون و وبلاگ های مختلف هم مفید باشه. هم کارفرمایان و هم مشتریاتون از این تم تعجب میکنن و نظرات بهتری نسبت به کسب و کارتون پیدا میکنن. با استفاده از Kalium وبسایتتون خیلی قابل تنظیم تر میشه و شما میتونین هر مورد از عناصر مورد نظرتون رو به راحتی تغییر بدین. همچنین بهتره بدونین که اضافه شدن Slider Revolution میتونه بهتون کمک کنه تا محتوای هنری رو به بهترین شکل ممکن در وبسایتتون نشون بدین. و با استفاده از این تم شما میتونین انیمیشن ها، افکت ها و خیلی موارد دیگه رو به صورت سفارشی به کار خودتون اضافه کنین. تنوع زیادی هم در کارتون بوجود میاد که باعث جذب مخاطبان بیشتر برای کسب و کارتون میشه.

برای درست کردن صفحاتتون با استفاده از این قالب نیازی به دانش تخصصی در این زمینه ندارین و همین موضوع باعث صرفه جویی در بودجه ی خودتون میشه. شما میتونین با کلیک کردن روی عکس روبرو به این تم دسترسی داشته باشین.

5. WoodMart

WoodMart هم یکی دیگه از محبوب ترین و بهترین قالب های وردپرس محسوب میشه که تونسته دانلود های زیادی رو هم برای خودش بدست بیاره. شما میتونین از اون برای برای هر فروشگاه آنلاینی که دارین استفاده کنین و نتایج اون رو در کسب و کار خودتون ببینین. با استفاده از این قالب میتونین تنظیمات پیکربندی وبسایتتون رو اونجوری که میخواین تنظیم کنین و به اون نتایجی که میخواین برسین. همچنین با وجود فناوری Ajax که در این تم وجود داره شما میتونین از ویژگی های مفید زیادی بهره مند بشین و بسته های زبانی زیادی هم داشته باشین که در زمان خودتون هم صرفه جویی میشه. با استفاده از لینک زیر هم میتونین به این قالب دسترسی داشته باشین.


برای دانلود کلیک کنین

6. TheGem

این قالب توسط یه تیم اختصاصی از برنامه نویسان و طراحان مختلف درست شده تا بتونه یه چارچوب عالی و قابل اعتماد رو برای وبسایت های مختلف بوجود بیاره. این مورد میتونه برای کار های حرفه ای و وبسایت های وبلاگ های شخصی و شرکتی مفید باشه. همچنین طرح بندی های اختصاصی زیادی هم داره که شما میتونین به راحتی و با استفاده از صفحه ساز WPBakery اونا رو سفارشی کنین. همچنین این قالب یسری وبسایت آزمایشی رو که توسط WooCommerce طراحی شدن هم بهتون نشون میده تا شما بتونین اونا رو ببینین و برای ساخت وبسایتتون با استفاده از این قالب ازشون استفاده کنین. شما با استفاده از این قالب میتونین ویژگی های مفید زیادی برای درخشش محتوای خودتون بدست بیارین و به بهترین نتایج مورد نظرتون دست پیدا کنین.

برای دانلود

کلیک کنین

7. Webify

کاملا واضحه که این قالب داره اخیراً به یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس تبدیل میشه. با ویژگی های زیادی که این قالب داره هر کسی میتونه از اون به بهترین شکل برای خودش استفاده کنه. این قالب بیشتر از 20 ویژگی دموی منظم و مدرن داره که شما میتونین ازشون استفاده کنین. این قالب ویژگی های زیاد دیگه ای هم داره که شما با استفاده از این قالب میتونین اونا رو ببینین و برای بهبود وبسایتتون استفاده کنین. همچنین یه پشتیبانی عالی هم داره و باعث میشه که شما در مسیر رسیدن به خواسته های خودتون احساس تنهایی نکنین. در ادامه میتونین با استفاده از لینک زیر به این قالب دسترسی داشته باشین.


برای دانلود کلیک کنین

8. Uncode

یکی دیگه از محبوب ترین تم های وردپرس محسوب میشه که بیشتر روی طراحی تمیز و کاربرپسند تمرکز کرده. این قالب با یه مجموعه کامل از عناصر مختلف و مفید میتونه بهتون کمک کنه تا بتونین یه وبسایت تعاملی مناسب رو برای کاربراتون به سادگی درست کنین. همچنین یسری گزینه های تایپی قابل تظیم هم داره که میتونه بهتون کمک کنه تا محتوا های خودتون و نام برندتون رو به بهترین شکل به مخاطباتون نشون بدین. این قالب برای بارگذاری سریع و ساده تر بر روی سرور ها به طور مناسبی کدگذاری شده و میتونه در این زمینه بهتون کمک های زیادی رو برسونه. با رسانه های اجتماعی هم به طور موثری سازگاره و میتونه بهتون کمک کنه تا محتوا های مودتون رو به بهترین شکل در شبکه های اجتماعی مختلف بارگذاری کنین. Uncode تمی محسوب میشه که بهتون کمک میکنه تا بتونین یه وبسایت درست کنین و این وبسایت کاربران رو به سمتتون جذب میکنه و کاری میکنه که اونا با تجربه خوبی که داشتن وبسایتتون رو برای افراد دیگه به اشتراک بذارن. بنابراین اگه به یه قالبی با ویژگی های زیادی که بهتون گفتیم نیاز داشته باشین، بهتره بدونین که این تم برای شما ساخته شده.

9. Oshine

این مورد احتمالا میتونه به عنوان یکی از بهترین تم های وردپرس برای یه طیف گسترده ای از وبسایت ها، از وبسایت های تجاری تا شرکتی، شخصی و یا تجاری، و با ابعاد مختلف محسوب بشه. همچنین این تم یسری قابلیت منحصر به فرد هم برای درست کردن سریع و کارآمد وبسایت های مختلف داره که میتونن بهتون کمک های زیادی برسونن. علاوه بر همه این ویژگی ها، سازنده صفحه های بصری drag-n-drop که توسط Oshine سفارشی شده میتونه بهتون کمک کنه تا بتونین یسری از طرح های مناسب رو بسازین و یا بر اساس الگو های پیچیده Oshine بهبود بدین. بنابراین اگه میخواین یه تم مناسب برای کسب و کارتون داشته باشین، این مورد میتونه یه انتخاب درست باشه.

10. Total

این قالب برای عملکرد های سطح بالاتر در زمینه های مختلف و صنایع متفاوت توسعه پیدا کرده و میتونه یه کمک مناسب براتون باشه. بهتره بدونین که برای استفاده از این تم نیازی به کدنویسی ندارین. این قالب از WPBakery استفاده میکنه که میتونه یسری راه حل و مسیر سفارشی سازی شده رو بهتون نشون بده. Total یه قالب عالی و انعطاف پذیر برای درست کردن محتوا های خودتون محسوب میشه و گزینه های زیادی برای سفارشی سازی رو در اختیارتون میذاره. این قالب یسری قالب صفحه و وبسایت های آزمایشی داره که شما میتونین با چند کلیک از اونا استفاده کنین. از امروز میتونین استفاده از این قالب رو برای کسب و کارتون فقط با کلیک بر روی لینک زیر شروع کنین.


اینجا کلیک کنین

11. Composer

با مقادیر زیادی از دمو های تجاری ای که این قالب براتون بوجود میاره، بهتون کمک میکنه تا بتونین یه وبسایت تجاری منحصر بفرد و موفق رو برای خودتون داشته باشین. این تم بدون اینکه شما پولی رو پرداخت کنین با افزونه های پولی دیگه مثل WPBakery و Slider Revolution سازگاری داره. با استفاده از این قالب و به دلیل سازگاری اون با یسری افزونه های دیگه مثل WPML وبسایتتون میتونه به مخاطبان جهانی خودتون برسه و در نتیجه میزان مخاطباتون افزایش پیدا میکنه. بنابراین همونجوری که میبینین درست کردن وبسایتی که آرزوی اون رو داشتین تابحال به این اندازه ساده نبوده. برای انجام دادن کار های خودتون به سادگی میتونین از بین 100 کد کوتاه کار های خودتون رو جلو ببرین. همچنین بهتره بدونین که این قالب بروزرسانی های مداوم، ویژگی های جدید و پشتیبانی های زیادی رو ارائه میده که میتونن بهتون کمک های زیادی رو برسونن.

12. Litho

این مورد هم یه تم محبوب وردپرس محسوب میشه که میتونه برای هر جایگاه و صنعتی مناسب باشه. با استفاده از اون شما میتونین به بیشتر از 36 دمو و 300 طرح بندی مختلف دسترسی داشته باشین. این قالب میتونه همه موارد رو به خوبی براتون مدیریت کنه و بهتون کمک کنه تا یه وبسایت بهتر داشته باشین. همچنین شما میتونین با استفاده از drag-n-drop اون رو تا حد زیادی سفارشی سازی کنین و به خواسته های خودتون دست پیدا کنین. این تم یسری بروزرسانی های منظم و مناسب رو بهتون ارائه میده و ویژگی های خیلی خوبی رو براتون بوجود میاره.

13. Massive Dynamic

این مورد یه پلتفرم انعطاف پذیر و مناسب برای توسعه وبسایتتون محسوب میشه که میتونه برای یه طیف گسترده از کسب و کار ها مفید باشه. این تم میتونه طراحی و فرآیند ساخت وبسایت ها رو از طریق Live Website Builder، کد های کوتاه و همچنین تنظیمات COOL براتون ساده تر کنه. این قالب میتونه براتون یسری از دمو های سفارشی شده رو ارائه بده که بتونین ازشون در کسب و کارتون استفاده کنین. این قالب میتونه وبسایتتون رو به یه وبسایت پویا تر و بهتر برای مخاطباتون تبدیل کنه.


برای دانلود کلیک کنین

14. Sway

Sway یه قالب ورد پرس چند منظوره و محبوب محسوب میشه که میتونه به راحتی برای کسب و کار های مختلف خودتون کاربرد داشته باشه. این قالب یه مجموعه گسترده ای از امکانات رو براتون بوجود میاره که میتونن به خوبی کار های خودتون رو انجام بدن. این قالب صفحه ساز Slider Revolution، WPBakery و قابلیت هایی مثل فروشگاه آنلاین، وبلاگ و… رو داره که میتونه در کار های مختلف بهتون کمک کنه. بنابراین این جایگزین قدرتمند وردپرس رو از دست ندین و برای کسب و کارتون ازش استفاده کنین.

15. Stockholm

این قالب به دلیل رویکرد چند مفهومی قابل توجهی که داره تونسته مخاطبان زیادی رو به سمت خودش بکشونه. همچنین بهتره بدونین این قالب برای موارد زیادی مثل ساخت وبسایت های شخصی، تجارت الکترونیک و خیلی موارد دیگه کار میکنه و میتونه به درستی بهتون کمک کنه. این تم میتونه ویژگی های زیادی رو بهتون ارائه بده. همچنین شما میتونین با انتخاب گزینه SIGNATURE به ویژگی های بهتر و با کیفیت تری دست پیدا کنین. بنابراین هر ایده ای هم که داشته باشین، بازم این قالب میتونه بهتون کمک کنه تا به اهدافتون دست پیدا کنین.

16. Shopkeeper

اگه دارین دنبال یه تم بروز و مدرن میگردین این مورد میتونه براتون بهترین گزینه باشه. این مورد میتونه برای افراد مبتدی و هم با تجربه ها مفید باشه و بهشون کمک های زیادی رو برسونه. همچنین بهتره بدونین که این قالب با WPBakery سازگاره و میتونه بهتون کمک کنه تا بتونین با ویرایشگر های بدون کدنویسی، عناصری رو که میخواین به وبسایتتون اضافه کنین و ازشون استفاده کنین. این تم میتونه بهتون یسری ویجت های سفارشی و کد کوتاه قدرتمند رو ارائه بده که برای کسب و کارتون خیلی مفیدن. در نتیجه این قالب میتونه دسترسی شما رو به مخاطباتون راحت تر کنه و باعث بشه تا شما بتونین نتایج بهتری رو در کسب و کارتون بدست بیارین.

17. Consulting

این قالب هم یکی دیگه از قالب هاییه که میتونه برای هر کاری مفید باشه و در تجارت و امور مالی خودتون نقش داشته باشه. شما میتونین یه مجموعه کامل متشکل از بیشتر از 50 دمو داشته باشین و تقریبا به همه امکانات در این زمینه دسترسی دارین. همچنین این تم 100 طرح بندی کاربردی، سازنده های سرصفحه ها و بیشتر از 250 عنصر سفارشی هم داره که میتونه یه محیط کامل و کاربردی رو براتون بوجود بیاره. و اگه در مسیر خودتون نیاز به پشتیبانی هم داشتین، تیم پشتیبانی این قالب هم همیشه میتونن بهتون در زمینه های مختلف کمک کنن.

18. Appilo

این قالب هم یکی دیگه از قالب هاییه که میتونه محتوای زیادی رو در دسترستون بذاره. همچنین بیشتر از 90 نسخه نمایشی از پیش تعریف شده داره که شما با استفاده از اونا میتونین ظاهر مناسب وبسایتتون رو به سرعت پیدا کنین. بهتره بدونین که Appilo با صفحه ساز drag and drop Elementor ارائه میشه بنابراین باید بدونین که کار کردن با اون ممکنه کمی دشوار باشه. 

در زمینه این تم بهتره بدونین که در مسیر خودتون یه تیم پشتیبانی مناسب هم دارین که میتونن بهتون کمک های زیادی رو برسونن. بنابراین شما میتونین مثل یه قهرمان با Appilo کار خودتون رو شروع کنین و از نتایجتون لذت ببرین.

19. Ekko

بدون شک این مورد یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس محسوب میشه و شما میتونین از اون تقریبا برای هر وبسایتی که بخواین استفاده کنین. شما در این قالب در حدود 50 نسخه نمایشی دارین که میتونین ازشون برای وبسایت خودتون استفاده کنین. همچنین اسن قالب بیشتر از 40 عنصر رو بهتون ارائه میده و با صفحه ساز drag and drop ارائه شده.

20. Norebro

این مورد هم یکی از محبوب ترین قالب هاییه که شما میتونین از اون برای هر وبسایتی که بخواین استفاده کنین. شما با استفاده از این قالب میتونین تمام محتوا های مورد نیازتون و ویژگی هایی که میخواستین رو بدست بیارین و ازشون استفاده کنین. این قالب میتونین به تمام نیاز های شما در این زمینه پاسخ بده و روند توسعه کسب و کارتون رو راحت تر کنه. همچنین این تم با موبایل هم سازگاره و به سرعت هم تنظیم میشه.

21. KALLYAS

قالب KALLYAS میتونه خیلی از مشکلاتتون رو برطرف کنه. هر وبسایتی که با استفاده از اون ساخته شده باشه همیشه یه وبسایت خلاق و تکرار نشدنی محسوب میشه. این تم میتونه بهتون کمک کنه تا بتونین یه وبسایت مناسب رو در زمینه کسب و کار خودتون داشته باشین و سبک ها و چیدمان های بهتری رو برای وبسایتتون درست کنین. همچنین این تم یسری جلوه بصری با کیفیت رو هم بهتون ارائه میده و باعث میشه وبسایتتون بهتر بنظر برسه.

22. Avada

این مورد هم یه تم عالی برای هر وبسایتی محسوب میشه. همچنین به عنوان یکی از پر فروش ترین قالب های وردپرس تونسته در حال حاضر بیشتر از 760000 مخاطب رو به سمت خودش بکشونه. همچنین در زمان استفاده از این تم اگه با یسری مشکلات مواجه شدین، فقط کافیه با پشتیبانی اون ارتباط برقرار کنین و بنابراین اگه میخواین فروش محصولاتتون رو شروع کنین، این مورد میتونه یه انتخاب عالی براتون محسوب بشه. و هر کسب و کاری هم که دارین، بازم بهتره بدونین که این تم میتونه بهترین گزینه مورد نظرتون باشه.

23. Infinite

اینم یکی دیگه از تم های وردپرس محسوب میشه که اهداف زیادی رو در بر میگیره. همچنین با خیلی از پلاگین های پولی به راحتی کار میکنه. همچنین این قالب عملکرد و سرعت مناسبی داره و توسط گوگل هم آزمایش شده و میتونه برای سئو خیلی مفید باشه. همچنین برای ترجمه مناسب با WPML هم سازگاره. این قالب میتونه تصاویر رو متناسب با کسب و کاری که دارین براتون درست کنه. این قالب بهتون کمکمیکنه تا ایده های خودتون رو در زمان حقیقی با یه سفارشی ساز زیبا آزمایش کنین. بنابراین اگه میخواین یه وبسایت متمایز از رقبای خودتون داشته باشین، این مورد میتونه بهترین انتخاب براتون باشه.

24. Hongo

اینم یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس محسوب میشه که برای درست کردن یه فروشگاه آنلاین معتبر میتونه خیلی مفید باشه. همچنین با افزوده شدن WooCommerce، دمو های آماده و WPBakery، الان همه میتونن با استفاده از این قالب وبسایت خودشون رو اونجوری که میخوان درست کنن. بنابراین با کمی وقت گذاشتن با استفاده از این تم میتونین به اهداف خودتون برسین. شما با خلاقیت های خودتون میتونین با ویژگی هایی که این قالب بهتون ارائه میده به اهداف خودتون دست پیدا کنین و یه وبسایت بهتر داشته باشین.

25. Essentials

این قالب یه تم محبوب محسوب میشه که شما میتوینن از اون برای پروژه ها و کسب و کار های خودتون استفاده کنین. این قالب بهتون پیشنهاد میکنه که از صفحه ساز Elementor و یا WPBakery استفاده کنین. و این موضوع خیلی عالیه. بنابراین اگه به یه راه حل عالی و مدرن نیاز دارین، این قالب میتونه براتون مناسب باشه.

26. Ekommart

Ekommart هم یه تم وردپرس برای تجارت الکتورنیک محبوب محسوب میشه که میتونه تمام امکانات رو برای پیشرفتتون در فروشگاه های آنلاین رو براتون بوجود بیاره. شما میتونین با بیشتر از 20 دمو یه وبسایت سریع و باکیفیت درست کنین. همچنین شما میتونین با استفاده از این قالب یه ترجمه مناسب از وبسایتتون هم داشته باشین و یه وبلاگ جذاب رو برای خودتون درست کنین.

27. Digeco

اینم یکی دیگه از قالب های اختصاصی وردپرس برای استارتاپ ها و آژانس های مختلف محسوب میشه. اگه میخواین یه وبسایت سازگار با موبایل و مناسب داشته باشینف اونوقته که Digeco میتونه یه انتخاب مناسب براتون باشه. این قالب میتونه بهتون کمک کنه تا بتونین کسب و کارتون رو سریع تر به صورت آنلاین راه اندازی کنین و وضعیت کسب و کارتون رو بهبود بدین. شما در این قالب به بیشتر از 20 دمو هم دسترسی دارین و همچنین بهتره بدونین که با قابلیت drag and drop یا همون کشیدن و رها کردن، به سادگی میتونین وبسایت مورد علاقه خودتون رو درست کنین.

28. XStore

این قالب از طریق یه فرآیند طراحی و توسعه طولانی درست شده تا بتونه یه تم عالی برای طراحی و توسعه هر وبسایتی و در هر زمینه ای باشه. با استفاده از اون افراد تازه کار و افراد باتجربه، همگی میتونن به راحتی به مواردی که نیاز دارن دسترسی داشته باشن و ازشون استفاده کنن. همچنین این تم میتونه با فزونه های پولی دیگه هم سازگاری داشته باشه و از این نظر میتونه براتون خیلی مهم باشه. بهتره بدونین که این قالب از یه مجموعه از تم های حرفه ای درست شده که شما میتونین هر کدوم از اونا رو با یه کلیک بر روی وبسایت خودتون اعمال کنین و ازش استفاده کنین. صنعتگران و سازندگان صنایع دستی خیلی از این قالب استفاده میکنن و این تم بهشون امکان عرضه کار های خودشون به بهترین شکل رو میده.

29. Specular

شما با استفاده از این قالب میتونین استراحت کنین و ببینین که این ویژگی ها چجوری کار خودشون رو براتون انجام میدن. این تم بهتون یه مجموعه کامل متشکل از حدود 30 نسخه نمایشی و بیشتر، 8 سبک متفاوت برای صفحه وبلاگ های خودتون، صفحه ساز WPBakery و خیلی موارد دیگه رو ارائه میده و همین موضوع میتونه بهتون کمک های زیادی رو برسونه. این قالب میتونه تمام ابزار های مورد نیازتون برای شروع یه کسب و کار دیجیتال رو بهتون ارائه بده و همین موضوع میتونه به کسب و کارتون کمک کنه تا از رقباتون جلو تر باشه.

30. Werkstatt

این مورد یه پلتفرم انعطاف پذیره که میتونه به وبسایت های پرمحتوا کمک کنه تا بتونن به راحتی یه وبسایت بهتر و پرمخاطب تر داشته باشن. برای استفاده کامل از اون شما نیازی به کدنویسی ندارین. همچنین پشتیبانی مناسبی هم بهتون ارائه میده که میتونه براتون خیلی مفید باشه. ویژگی های منحصربفردی که این قالب بهتون ارائه میده بهتون کمک میکنه تا محتوا های خودتون رو به بهترین شکل به همراه انیمیشن ها و افکت های مختلف به مخاطباتون نشون بدین و بهترین نتایج رو در کسب و کارتون بدست بیارین.

31. Sassico

این تم یه قالب همه کاره و چند منظوره وردپرس محسوب میشه که میتونه کار های شما رو به درستی براتون انجام بده. در این قالب شما یسری ویژگی مفید و دمو های مختلف رو در اختیار دارین که میتونین از اونا برای درست کردن وبسایتتون استفاده کنین. همچنین چیدمان ظاهری مناسبی رو هم بهتون ارائه میده و میتونه برای همه اون کسانی که میخوان یه وبسایت بهتر داشته باشن مفید باشه. همچنین در استفاده از این قالب شما نیازی به کدنویسی ندارین. بنابراین همونجوری که میبینین تمام مواردی رو که لازم دارین این مورد میتونه براتون فراهم کنه. شما میتونین از لینک روبرو برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و دانلود این تم استفاده کنین. کافیست روی عکس کلیک کنین.

32. Blobie

Blobie هم یکی دیگه از تم های محبوب وردپرس محسوب میشه که میتونه بهتون کمک کنه تا خلاقیت های خودتون رو در اون پیاده سازی کنین. بهتره بدونین که شما میتونین در این قالب به میزان زیادی خلاقیت داشته باشین و از ویژگی های اون برای رسیدن به اهدافتون استفاده کنین. این قالب بهتون کمک میکنه تا مشتریان بیشتری رو به سمت کسب و کارتون بکشونین. مجموعه های زیادی هم مثل WPBakery، Slider Revolution هم بهتون ارائه میده.

33. NeoMag

اگه یه وبسایت خبری و یا یه مجله آنلاین داشته باشین، این مورد میتونه بهترین انتخاب براتون باشه. گزینه ها و امکاناتی که با استفاده از اون بدست میارین بی نهایت هستن و شما میتونین با امکانات زیادی که داره وبسایتتون رو بهبود بدین. همچنین 7 بخش قابل ویرایش و بارگذاری های مناسبی که این تم میتونه براتون فراهم کنه دیگه شما میتونین کار های خودتون رو سریع تر انجام بدین و از ابتدا کارتون رو مثل افراد حرفه ای شروع کنین.

34. Merchandiser

این مورد یه ابزار موثر و مفید برای مدیران وبسایت ها محسوب میشه و میتونه بهتون کمک کنه تا بتونین همه اون ویژگی هایی رو که لازم دارین در عرض چند دقیقه بدست بیارین و بهشون دسترسی داشته باشین. این تم هر افزونه ای رو که شما برای ساختن و ترکیب کردن صفحات پیچیده رو نیاز دارین در اختیارتون میذاره بنابراین میتونه از بهترین گزینه ها برای کسب و کارتون محسوب بشه. اگه از اون استفاده کنین خودتون متوجه میشین که چرا این ابزار تونسته به یه ابزار موثر در فروش و بازاریابی وبسایت های مختلف تبدیل بشه. شما با استفاده از این تم به راحتی میتونین محتوای خودتون رو اضافه کنین و کار هایی که میخواین رو به سرعت انجام بدین. بنابراین اگه میخواین یسری اطلاعات بیشتر رو در این زمینه بدست بیارین و این تم رو برای خودتون دانلود کنین.

35. Intact

Intact هم یه تم وردپرس چند منظورست که میتونه بهتون به عنوان یه ابزار عالی کمک های زیادی رو برسونه. همچنین این تم با خیلی از افزونه های وردپرس سازگاری داره و از این نظر هم یه انتخاب مناسبه. همچنین خیلی از ویژگی های دیگه ای که قالب های دیگه دارن مثل WPBakery رو هم داره و در نتیجه میتونه بهتون در ساخت یه وبسایت عالی کمک های زیادی رو برسونه. ولی با همه اینا بهتره بدونین که در این قالب یسری از ویژگی ها مثل لایت باکس، فرم تماس 7 و نقشه های گوگل با همدیگه ترکیب شدن. همچنین استفاده از پنل مدیریت با این قالب هم خیلی ساده تر و با کدنویسی تمیز تر انجام میشه و همین باعث بهبود کسب و کارتون میشه. شما میتونین با این تم مناسب و پر از گزینه های مفید کار خودتون رو شروع کنین و از ویژگی های زیادی که داره لذت ببرین.

36. Veda

اینم یکی دیگه از قالب های وردپرس چند منظوره محسوب میشه که برای انواع مشاغل مختلف و در مقیاس بزرگ تر طراحی شده. همچنین این تم بیشتر از 200 دمو به صورت منحصربفرد رو بهتون ارائه میده. همچنین این تم برای WooCommerce هم سازگاری داره و میتونه امکانات خیلی زیاد دیگه ای رو هم براتون فراهم کنه. هزاران کد کوتاه هم در اون وجود دارن که درک این تم رو برای کاربران ساده تر کردن. بهتره بدونین که Veda از پشتیبانی WPML و RTL و سازگار با فرم تماس 7 استفاده میکنه. همچنین این تم میتونه سرعت سئوی شما رو بهبود بده و بهتون در این زمینه هم کمک های زیادی رو برسونه. بنابراین به این ابزار انعطاف پذیر این فرصت رو بدین تا وبسایتتون رو به اون شکلی که میخواین تبدیل کنه.

37. Brixton

این قالب با یه سبک بی نظیر ارائه شده و مطمئناً میتونه مخاطباتون رو متعجب و شگفت زده کنه. و هر کسب و کاری هم که داشته باشین، با استفاده از این تم شما میتونین مخاطبان بیشتری رو به سمت کسب و کارتون بکشونین و در نتیجه میتونین از رقبای خودتون سبقت بگیرین. این تم همه اون ویژگی هایی رو که شما برای درست کردن یه وبلاگ مناسب میخواین رو داره و یه مورد دیگه اینکه شما برای استفاده از این تم نیازی به کدنویسی ندارین. شما میتونین با استفاده از این تم انیمیشن های ساده ای مبتنی بر CSS3 و عناصر قدرتمند HTML5 رو به کارتون اضافه کنین و از ویژگی های مفیدی که برای کسب و کارتون داره لذت ببرین.

38. Salient

این قالب وردپرس میتونه یه ظاهر عالی رو برای وبسایتتون بوجود بیاره. که همونجوری که خودتون میدونین این مورد یکی ازراه هاییه که شما بوسیله اون میتونین ترافیک وبسایتتون رو حفظ کنین. بنابراین اگه قبلا تمی رو سفارشی سازی نکرده باشین، مستندات ویدئویی HD که توسط Salient توسعه یافته شدن میتونن بهتون کمک های زیادی رو برسونن. همچنین بهتره بدونین که مخاطباتون با هر دستگاهی که ازش استفاده میکنن میتونن به راحتی به این تم دسترسی داشته باشن و ازش استفاده کنن. همچنین وبسایتتون در این قالب میتونه به صورت FULL-WIDTH و یا BOXED باشه و شما میتونین با انتخاب یه گزینه در این قالب این مورد رو تنظیم کنین. Salient برای تمام ایده های خلاقانه خودتون آمادگی داره و شما میتونین بوسیله لینک روبرو شروع به استفاده از این تم کنین.

39. The7

The 7 یکی از محبوب ترین تم هاییه که تا الان معرفی شده. اگه یه موضوع محبوب داشته باشین، میتونین با استفاده از این قالب اون رو به بهترین شکل ممکن برای مخاطباتون نشون بدین و یه وبسایت بهتر رو برای اونا بوجود بیارین. همچنین WPBakery هم بهتون کمک میکنه تا هر طرحی رو که میخواین به بهترین شکل انجام بدین و همچنین ویژگی های رایگان دیگه ای هم مثل Slider Revolution و خیلی موارد دیگه رو هم دریافت میکنین. همچنین این تم برای نشون داده شدن از هر دستگاهی کاملا بهینه سازی شده. بنابراین تمام مخاطباتون میتونن به راحتی از اون استفاده کنن. نصب این تم هم کار راحت و سریعی محسوب میشه. فقط باید این موضوع رو بدونین که بعد از خرید این تم یه فایل zip رو دریافت میکنین که باید اون رو در وردپرس آپلود کنین. و بعد از این کار کافیه اون رو از قسمت ظاهر در منوی خودتون فعال کنین.

40. Brooklyn

سازندگان این تم اون رو به عنوان آخرین تمی که میخرین و بعد از اون دیگه نیازی به خرید تم دیگه ای ندارین معرفی و تبلیغ میکنن. اونا این تبلیغ رو بر اساس این واقعیت انجام میدن که این تم میتونه تمام اون ویژگی هایی رو که شما برای وبسایتتون لازم دارین رو بهتون ارائه بده. این تم بر اساس چاچوب بنیاد ZURB ساخته شده و همین موضوع اون رو به عنوان یکی از بهترین و پاسخگوترین تم های بازار تبدیل میکنه. بهتره بدونین که حتی اگه هیچ تجربه قبلی در استفاده از وردپرس و یا هر CMS دیگه ای نداشته باشین و اطلاعات زیادی در این زمینه ندارین، هنوز هم میتونین از این تم برای کسب و کارتون استفاده کنین. همچنین این قالب همه اون مواردی رو که شما برای کسب و کارتون لازم دارین رو از نصب تا زمان بندی ارسال محتواتون رو همراه خودش داره و میتونه بهتون کمک های زیادی رو برسونه.

41. Brando

این تم توسط یه تیم از افراد خلاق و توسعه دهندگان مختلف درست شده و اونا در ساخت این تم به دنبال راه حل هایی بودن که مدیران وبسایت های مختلف بتونن رویا های خودشون رو بوسیله اونا در وبسایتشون بوجود بیارن. این تم یکی از کامل ترین مجموعه هاییه که در حال حاضر برای درست کردن وبسایت ها وجود داره. این قالب بر روی Bootstrap ساخته شده و میتونه به صورت بومی پاسخگوی نیاز های مردم در سرتاسر جهان باشه. همچنین این قالب با سئو کاملا سازگاره و میتونه به وبسایتتون کمک کنه تا یه رتبه بندی بهتر رو در نتیج جست و جو بدست بیاره. همچنین بهتره بدونین که به دلیل کدنویسی کارآمدی که داره جزء سریع ترین و سبک ترین تم هاییه که در بازار وجود داره.

42. Monstroid

Monstroid هم یکی دیگه از تم های بسیار محبوب برای وبسایت های وردپرس محسوب میشه. یه طراحی مناسب داره و ویژگی های زیادی هم بهتون ارائه میده. همچنین این محصول میتونه به راحتی کار های سنگینی رو براتون انجام بده و شما هم یتونین تمام جنبه های صفحات خودتون رو با استفاده از اون شخصی سازی کنین. بهتره بدونین که این تم بجای یه پس زمینه معمولی بهتون یه پس زمینه ویدئویی مدرن رو ارائه میده و باعث میشه که مخاطبان بیشتری به سمت وبسایتتون هدایت بشن. همچنین شما در این قالب میتونین از اسلاید های زیبا برای نمایش تصاویر مورد نظرتون، متن های خودتون و همچنین فیلم ها هم استفاده کنین تا بتونین بهترین تجربه کاربری رو برای مخاطباتون بوجود بیارین.

43. Bridge

هر موضوعی هم که داشته باشین، بازم این تم میتونه براتون یه عملکرد مناسب رو بوجود بیاره. اگه میخواین یه موضوع تجارت الکترونیکی رو دنبال کنین، بهتره بدونین این مورد میتونه مناسب ترین مورد براتون محسوب بشه. این تم امکانات زیادی هم مثل منو های کشویی، عناصر طراحی جذاب و کارآمد و خیلی موارد دیگه رو بهتون ارائه میده و اگه بخواین از اون برای درست کردن یه وبسایت غیر انگلیسی هم استفاده کنین، به راحتی قابل ترجمست. شما میتونین با استفاده از صفحه ساز drag and drop به راحتی و در کمتر از یه ساعت طرح مورد نظر خودتون رو درست کنین.

44. BeTheme

این یکی دیگه از بهترین تم های چند منظورست که شما میتونین اون رو با کمتر از 60 دلار خریداری کنین. شما میتونین از این تم برای ساختن هر پروژه ای که خواستین استفاده کنین و دیگه نیازی به خریدن تم های دیگه ندارین. ویژگی های زیادی هم در این تم بهبود پیدا کردن که بهتون کمک میکنن تا یه وبسایت برتر به همراه تجربه کاربری بهتر رو برای کسب و کارتون داشته باشین. قابلیت Grayscale هم در این تم وجود داره که میتونه در زمان بارگذاریتون صرفه جویی کنه. همچنین با این تم قالبی برای کودکان هم ارائه میشه که اگه موضوعاتتون مرتبط باشه شما میتونین ازش استفاده کنین. بنابراین اگه میخواین از این تم استفاده کنین فقط کافیه روی لینک روبرو کلیک کنین.

45. Flatsome

به دلیل محبوبیت زیادی که این قالب داشته، و درخواست هایی که مشتریان از تیم سازنده اون داشتن، تیم سازنده این تم یسری تغییرات رو در اون اعمال کرده. شما میتونین این تم رو برای هر وبسایتی سفارشی سازی کنین و به امکانات زیادی هم دسترسی داشته باشین. اگه از این قالب استفاده کنین، مطمئن باشین که مشتریاتون تجربه بهتری رو از وبسایتتون بدست میارن و همین موضوع باعث بهبود کسب و کارتون میشه. حتی اگه قبلا فروشگاه آنلاینی نداشته باشین، بازم این مورد میتونه بهتون کمک کنه تا یه فروشگاه آنلاین مناسب رو برای کاربراتون بوجود بیارین. و با استفاده از اون به سادگی اون مواردی رو که میخواین آپلود کنین و منتظر باشین تا مشتریاتون از محصولات خودتون خریداری کنن.

46. Story

این تم یه طراحی مدرن رو بهتون ارائه میده و هر موضوعی هم که داشته باشین، بازم این تم میتونه با کسب و کارتون هماهنگ بشه. این تم بهتون ویژگی های زیادی مثل طرح های رنگی نامحدود رو ارائه میده و همچنین برای طیف گسترده ای از دستگاه های مختلف مخاطباتون قابل دسترسه. علاوه بر همه اینا بهتره بدونین ساده ترین کاری که میتونین بوسیله اون انجام بدین ساختن یه پوسته سفارشی با رنگ مورد علاقه خودتونه. بنابراین شما میتونین از نصب این تم و سرعت زیاد اون لذت ببرین و یه وبسایت بهتر رو برای مخاطباتون بوجود بیارین.



Facebook



Twitter



LinkedIn

بهترین قالب های رایگان وردپرس