بهترین قالب های وردپرس برای ویژوال کامپوزر

بهترین قالب های وردپرس برای ویژوال کامپوزر

/*! elementor – v3.16.0 – 14-09-2023 */
.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-stacked .elementor-drop-cap{background-color:#69727d;color:#fff}.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-framed .elementor-drop-cap{color:#69727d;border:3px solid;background-color:transparent}.elementor-widget-text-editor:not(.elementor-drop-cap-view-default) .elementor-drop-cap{margin-top:8px}.elementor-widget-text-editor:not(.elementor-drop-cap-view-default) .elementor-drop-cap-letter{width:1em;height:1em}.elementor-widget-text-editor .elementor-drop-cap{float:right;text-align:center;line-height:1;font-size:50px}.elementor-widget-text-editor .elementor-drop-cap-letter{display:inline-block}

اینکه شما بخواین یه تم مناسب رو برای وبسایت وردپرس خودتون پیدا کنین، این روزا دیگه یه موضوع پیچیده و سخت محسوب نمیشه. تنها کاری که باید انجام بدین اینه که یه تم مناسب برای خودتون پیدا کنین و به راحتی اون رو در وبسایت خودتون پیاده سازی کنین. بهتره بدونین که این روزا یکی از ویژگی های مهم یه تم قابلیت استفاده اون به همراه صفحه ساز های مختلفه. صفحه ساز WPBakery (یا همون Visual Composer در گذشته) یکی از اون صفحه ساز هاست و میتونه ویژگی های شخصی سازی زیادی رو برای هر تم بهتون ارائه بده. در این مطلب براتون یه مجموعه کامل از این تم ها رو جمع آوری کردیم. این تم ها در طول این سال ها تونستن مشتریان زیادی رو به سمت خودشون جلب کنن و محبوبیت زیادی رو هم بدست آوردن. بنابراین شما میتونین از کیفیت و محبوبیت اونا به طور کامل مطمئن باشین و ازشون استفاده کنین.

1. Startit، یه تم مناسب برای راه اندازی کسب و کار ها

این مورد یه تم وردپرس عالیه که با صفحه ساز ویژوال کامپوزر هم به خوبی سازگاره و میتونه بهتون کمک کنه تا به راحتی کسب و کار خودتون ور به بهترین شکل درست کنین. شما میتونین از بین بیشتر از 10 طرح صفحه اصلی برای کسب و کار خودتون انتخاب کنین و یه وبسایت مناسب داشته باشین. اگه از این تم استفاده کنین، همه کابراتون و با هر صفحه نمایشی که داشته باشن میتونن به راحتی وبسایتتون رو ببینن و ازش استفاده کنن. این تم بهتون ویژگی های سفارشی سازی زیادی رو هم ارائه میده و در نتیجه شما میتونین وبسایت وردپرس خودتون رو به راحتی درست کنین.

2. Porto، یه تم چند منظوره سازگار با WooCommerce

Porto یکی از بهترین تم های چند منظوره سازگار با Visual Composer در ThemeForest محسوب میشه. همچنین بیشتر از 100 دموی مختلف هم داره و میتونه بهتون کمک کنه تا وبسایتتون رو به راحتی اونجوری که میخواین درست کنین. این تم یسری ویژگی مهم دیگه مثل رنگ ها و طرح های نامحدود، ویژگی های رسانه های اجتماعی، سازگاری با انواع مرورگر ها و خیلی موارد دیگه رو هم ارائه میده و در نتیجه میتونه تمام ویژگی هایی که لازم دارین رو براتون فراهم کنه. بنابراین اگه میخواین یه جایگزین رایگان برای تم های Visual Composer داشته باشین، بهتره این مورد رو امتحان کنین.

3. The Retailer، یه تم وردپرس تجارت الکترونیک برای WooCommerce

اگه برای شروع فروش آنلاین محصولات خودتون آماده هستین این تم میتونه یه گزینه مناسب براتون باشه. این تم یه طراحی عالی داره که میتونه بهتون کمک کنه تا محصولات خودتون رو به بهترین شکل به مشتریاتون نشون بدین. از این تم میتونین برای درست کردن سریع تر صفحات آیتم خودتون استفاده کنین. همچنین اگه در استفاده از این تم مشکلات و یا سوالاتی داشته باشین، این تم یه تیم پشتیبانی عالی داره که اونا به راحتی میتونن بهتون کمک کنن.

4. Jupiter، تم پاسخگو و چند منظوره

Jupiter X یه پلتفرم همه کاره برای درست کردن یه وبسایت پیکسلی عالی محسوب میشه. این تم همراه با صفحه ساز های WPBakery و Elementor ارائه میشه و میتونه از اونا پشتیبانی کنه. شما میتونین این تم رو با استفاده از سفارشی ساز وردپرس به راحتی برای خودتون سفارشی سازی کنین و وبسایت مورد نظر خودتون رو داشته باشین. این تم میتونه در تمام زمینه های درست کردن یه فروشگاه آنلاین بهتون کمک های زیادی رو برسونه. با ویژگی هایی که این تم بهتون ارائه میده بنظر میرسه که این تم میتونه بهترین انتخابتون ر این زمینه باشه.

5. تم X

این مورد یه تم زیبا و قدرتمند وردپرسه که بر اساس Stacks درست شده. این مجموعه بهتون این امکان رو میده که بتونین سفارشی سازی وبسایتتون رو به یه سطح جدید برسونین. دمو های منحصربفرد زیادی هم داره که با صفحه ساز Visual Composer سازگار هستن و بهتون کمک میکنن تا بتونین وبسایتتون رو از پایه شخصی سازی کنین و افزونه های اضافی زیادی رو هم در دسترس خودتون داشته باشین. بنابراین اگه به یه تم برای یه صفحه از وردپرس خودتون نیاز داشته باشین که با Visual Composer هم سازگار باشه، این مورد میتونه یه انتخاب عالی براتون محسوب بشه.

23 قالب جدید وردپرس برای المنتور

برای مطالعه و دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

6. BeTheme، یه تم وردرس چند منظوره و پاسخگو

این مورد یه تم چندمنظوره پیشرفته به همراه Visual Composer محسوب میشه. در صفحه اول خودش از یه صفحه ساز استفاده میکنه که میتونه بهتون امکانات و ویژگی های زیادی رو ارائه بده. شما میتونین از این تم به عنوانن یه تم وردپرس یه صفحه ای به همراه Visual Composer هم استفاده کنین. این تم بهتون موارد ساخته شده زیادی رو ارائه میده که بعد از خرید اون شما میتونین از هر موردی که خواستین استفاده کنین. این تم از بهترین تم های Visual Composer محسوب میشه و قطعا ارزشش رو داره که بهش توجه کنین.

7. Bridge، یه تم چند منظوره و خلاقانه وردپرس

Bridge یه تم چندمنظوره و محبوب وردپرس سازگار با Visual Composer محسوب میشه که ویژگی های زیادی رو بهتون ارائه میده. این تم میتونه برای یه آژانس خلاق، دفتر شرکتی و حتی یه وبسایت شخصی یا موارد دیگه هم مناسب باشه و بهتون کمک های زیادی رو برسونه. با طراحی زیبایی که داره و ویژگی هایی که بهتون ارائه میده، قطعا این مورد میتونه بهترین انتخاب براتون باشه.

8. KALLYAS، یه تم چند منظوره تجارت الکترونیک خلاقانه

این تم خودش رو به عنوان لذت بخش ترین و خلاقانه ترین تم وردپرس چند منظوره معرفی میکنه. این تم ویژگی های خیلی زیادی مثل سبک تر و سریع تر بودن، بدون نیاز به کدنویسی، همراه با صفحه ساز های بصری کشیدن و رها کردن موارد و خیلی موارد دیگه رو بهتون ارائه میده تا شما بتونین به راحتی وبسایت مورد نظرتون رو درست کنین. این تم الگو های از پیش ساخته شده زیادی هم داره که شما میتونین از اونا استفاده کنین و اونا رو برای خودتون سفارشی سازی کنین. بهتره بدونین که این تم برای تصاویر هم خیلی مناسبه. بنابراین اگه با یه تم سازگار با Visual Composer و همراه با ویژگی های زیاد لازم داشته باشین، این تم میتونه بهترین انتخابتون باشه.

9. Total، یه تم وردپرس چند منظوره و پاسخگو

Total یه تم عالی وردپرسه که یه طراحی مدرن رو بهتون ارائه میده و میتونه هب طور مناسبی هم پاسخگوی شما باشه. یه سفارشی ساز وردپرس داره و از صفحه ساز Visual Composer هم پشتیبانی میکنه. در نتیجه میتونه بهتون کمک کنه تا بتونین برای هر موردی که میخواین یه وبسایت درست کنین. این تم یه طیف گسترده از مشاغل مختلف رو مورد هدف خودش قرار داده و در نتیجه اگه دنبال یه تم کاربردی برای خودتون هستین، این مورد میتونه بهتون کمک های زیادی رو برسونه. بهتره بدونین که این تم بیشتر از 45000 فروش رو به خودش اختصاص داده. بنابراین بهتره اون رو به عنوان یه بسته کامل برای قالب های WPBakery در نظر بگیرین.

10. Brooklyn، یه تم خلاقانه و چند منظوره وردپرس با قابلیت پاسخگو بودن نیاز های شما

این تم یه مورد محبوب وردپرسه و قابلیت های Visual Composer رو هم بهتون ارائه میده و بیشتر از 40 وبسایت از پیش ساخته شدست که شما میتونین به راحتی و با یه کلیک از اونا استفاده کنین. و با مشتریان زیادی که داره و همچنین رتبه بندی مناسبی که بدست آورده، این موضوع مشخص میشه که این تم میتونه برای مشاغل مختلف (از وکلا و استارت آپ هاتا وبسایت های پزشکان و یا باشگاه ها) یه مورد مناسب باشه. ویژگی هایی که این تم بهتون ارائه میده اون رو به عنوان یکی از برترین تم های وردپرس Visual Composerمعرفی میکنه.

11. Kalium، یه تم خلاقانه برای حرفه ای ها

اگه بخواین یسری از نمونه کار ها رو برای خودتون داشته باشین، یا یه آژانس و یا شاید یه وبسایت محصول محور رو برای خودتون درست کنین، این مورد میتونه بهتون کمک کنه تا به خواسته های خودتون در این زمینه برسین. این تم میتونه بهتون ویژگی های زیادی رو ارائه بده و یه طراحی مناسب و کاربرپسند هم داره و در نتیجه شما میتونین به راحتی از اون برای کسب و کار خودتون استفاده کنین و به بهترین نتایج در زمینه مورد نظرتون برسین. برای دریافت این تم میتونین روی لینک کلیک کنین.

12. Stockholm یه تم چند منظوره مناسب

این مورد هم یکی دیگه از قالب های چند منظوره وردپرسه که بهتون کمک میکنه تا بتونین به راحتی یه وبسایت مدرن مورد نظر خودتون رو برای انواع رستوران ها، هتل ها و یا فروشگاه خودتون درست کنین. این مورد یکی از برترین گزینه ها بین تم های Visual Composer محسوب میشه. این تم بهتون امکانات زیادی رو ارائه میده و یه عملکرد مناسب داره که بهتون کمک میکنه تا بتونین وبسایت مورد نظر خودتون رو به راحتی درست کنین.

13. سیستم مدیریت یادگیری WPLMS برای وردپرس، یه تم آموزشی

این تم یه سیستم مدیریت یادگیری در درجه سازمانی محسوب میشه که مبتنی بر وردپرسه. این تم با BuddyPress و WooCommerce ادغام شده و در نتیجه به راحتی میتونه بهتون کمک کنه تا بتونین برای مراکز مختلف یه فضای آموزشی آنلاین رو درست کنین.

14. Ronneby، یه تم وردپرس با کارایی بالا

Ronneby هم یکی دیگه از بهترین تم های حرفه ای وردپرسه که بهتون بیشتر از 50 طرح بندی مختلف، پلاگین های حرفه ای، اسلایدر ها و صفحه ساز WPBakery رو ارائه میده. شما میتونین با استفاده از 40 مورد و حتی بیشتر از این میزان کد های کوتاه سفارشی، به راحتی وبسایتتون رو سفارشی سازی کنین و یه وبسایت بهتر رو برای کاربران خودتون درست کنین. این تم یه طیف گسترده ای از ویژگی ها رو بهتون ارائه میده وو همچنین شما به مدت 6 ماه پشتیبانی حرفه ای هم دارین. بنابراین با توجه به ویژگی هایی که این تم داره اگه دنبال یه تم عالی برای وردپرس به همراه Visual Composer هستین در انتخاب این تم شک نداشته باشین. برای دانلود این تم و دیدن یسری ویژگی های بیشتر میتونین از این لینک استفاده کنین.

15. Soledad، یه تم وردپرس چند منظوره برای مجلات وبلاگ

این مورد هم یکی دیگه از تم های حرفه ای وردپرسه که میتونه بهتون بیشتر از 5000 صفحه اصلی نمایشی رو ارائه بده. این تم میتونه برای اهداف مختلف مفید باشه و بیشتر از 30 عنصر سفارشی رو بهتون ارائه میده که برای Elementor و WPBakery هم خیلی مناسبن.این تم با آخرین سیاست های اتحادیه اروپا GDPR هم منطبقه و در نتیجه از این نظر هم نگرانی ای براتون وجود نداره. این تم ویژگی های خیلی زیادی داره که خیلی از تم های رایگان Visual Composer نمیتونن اونا رو بهتون ارائه بدن.

16. KLEO، یه تم چند منظوره مناسب برای افراد حرفه ای در زمینه وردپرس

این مورد یه تم وردپرس Visual Composer زیبا و خیلی کاربردیه که میشه گفت در حدود 20000 مشتری داره. این تم مثل تم های دیگه ای که در این لیست اومدن و با Visual Composer سازگارن بهتون ویژگی های خیلی زیادی مثل ادغام شدن راحت با افزونه های دیگه و قابلیت شخصی سازی مناسب رو هم ارائه میده. و همونجوری که دیدین با ویژگی های رو به رشدی که این تم داره میتونه به یکی از گزینه های مورد نظرتون تبدیل بشه. همچنین در این تم یه طیف گسترده ای از دمو ها رو هم در دسترس خودتون دارین و میتونین ازشون به راحتی استفاده کنین.

17. Striking MultiFlex، یه تم پاسخگو و تجارت الکترونیک قابل توجه

این مورد یه تم مبتنی بر WooCommerce محسوب میشه که تونسته امتیازی بیشتر از 5/4 ستاره رو برای خودش بدست بیاره. بنابراین بر اساس محبوبیتی که داره میشه گفت که یکی از بهترین تم های سازگار با Visual Composer در ThemeForest در نظر گرفته میشه. همچنین عملکرد تایید شده WPML و یه مجموعه کامل از افزونه ها رو بهتون ارائه میده. و با توجه به این موراد اگه میخواین یه فروشگاه تجارت الکترونیک داشته باشین، این تم میتونه به راحتی بهتون کمک کنه تا بتونین بهترین نتایج رو در این زمینه بدست بیارین.

18. KingSize، یه تم برای عکاسی تمام صفحه

این مورد یه تم برای گذاشتن تصاویر در حالت تمام صفحه وردپرسه که میتونه بهتون یه گالری نامحدود و موارد دیگه ای مثل سفارشی سازی های مناسب رو هم ارائه بده. بنابراین اگه میخواین یه تم مناسب به همراه رنگ های عالی داشته باشین، این تم میتونه گزینه مناسبی براتون باشه.

19. Massive Dynamic، سازنده وبسایت های وردپرس

Massive Builder یه پلتفرم برای کشیدن و رها کردن عناصر مورد نظرتون به داخل صفحه وبسایتتون رو بهتون ارائه میده. همچنین بهتون کمک میکنه تا بتونین به سرعت سبک های مورد نظرتون رو ببینین و ازشون استفاده کنین. بنابراین با استفاده از این سازنده وبسایت ها میتونین در عرض چند دقیقه یه وبسایت مناسب رو برای خودتون درست کنین. بهتره بدونین که Massive Dynamic یه تم مبتنی بر وردپرسه که با در نظر گرفتن آخرین روند های رابط کاربری درست شده. این تم با ویژگی های زیادی که داره بهتون کمک میکنه تا بتونین وبسایت مورد نظرتون رو به سرعت درست کنین و بتونین توجه مشتریان بیشتری رو به سمت خودتون جلب کنین.

20. REHub، با قابلیت مقایسه قیمت ها، بازار هایی با چندین فروشنده، بازاریابی های وابسته و تم های جوامع

این مورد یه تم چند منظوره و مدرن محسوب میشه که میتونه برای انواع مشاغل مفید باشه. شما در هنگام استفاده از این تم میتونین هر قسمت از وبسایتتون رو به راحتی با همدیگه ترکیب و یا شخصی سازی کنین و وبسایتتون رو اونجوری که میخواین درست کنین. در نتیجه میتونین با این کار هاتون یه تجربه کاربری عالی رو برای مشتریاتون بوجود بیارین. همچنین بهتره بدونین که این تم با آخرین روند ها و تکنیک های سئو هم سازگاره و در نتیجه شما میتونین مطمئن باشین که بهترین گزینه مورد نظرتون رو انتخاب میکنین.

21. Consulting، یه تم مناسب برای تجارت و امور مالی

Consulting WP بهتون این امکان رو میده که به سرعت و به بهترین شکل برای هر کسب و کار یه تم سازگار با Visual Composer داشته باشین. شما با استفاده از این تم به راحتی میتونین محتوا های مورد نظرتون رو ویرایش کنین و با استفاده از ویژگی هایی که این تم داره میتونین یه وبسایت عالی برای موارد تجارت و امور مالی داشته باشین.

22. تم Real Estate Innovators

این مورد یه تم مناسب وردپرس برای نمایندگان و آژانس های مستقل درست شده. اما شما میتونین به راحتی از این تم استفاده کنین تا کاربراتون به صورت رایگان، با یه هزینه و یا یه اشتراک موارد مورد نظرشون رو ارسال کنن. این تم یه طراحی انعطاف پذیر هم داره و در نتیجه بهتون کمک میکنه تا بوسیله بیشتر از 400 گزینه و 12 دموی ساخته شده از قبل یه وبسایت مناسب رو برای خودتون درست کنین. بنابراین اگه میخواین یه تم مناسب داشته باشین که بتونین به سرعت یه وبسایت عالی رو برای خودتون درست کنین، این مورد میتونه یه انتخاب مناسب باشه.

23. The Ark، یه تم طراحی شده برای مشاغل آزاد

این مورد یه تم حرفه ای Visual Composer برای وردپرسه که با در نظر گرفتن نیاز های یه کاربر معمولی درست شده. بهتره بدونین که این تم به عنوان بهترین محصول در تمام دوران های ThemeForest معرفی شده و در نتیجه میتونه یه گزینه عالی براتون باشه. با وجود گزینه های طراحی و ادغام های زیادی که داره، قطعا از انتخاب اون برای پروژه های بعدی خودتون راضی خواهید بود. این تم ویژگی های خیلی زیادی داره که بقیه تم های رایگان وردپرس نمیتونن اونا رو بهتون ارائه بدن.

24. Bimber، یه تم وردپرس مناسب برای مجلات

اگه میخواین یه تم مناسب برای انواع وبسایت های مجلات داشته باشین، میتونین این تم رو امتحان کنین. این تم بیشتر برای اون دسته از وبسایت هایی مفیده که اخبار سراسر وب پرطرفدار تره رو دریافت میکنن. اما اینجوری بنظر میرسه که این تم ویژگی های تنظیم شونده زیادی داره و در نتیجه میتونه برای موارد مختلف دیگه هم مفید باشه و برای سبک های منحصر بفرد تغییر کنه.

25. Unicon، یه تم چند منظوره مناسب برای طراحی

شما میتونین با استفاده از این تم یه طراحی عالی رو برای وبسایتتون بوجود بیارین. این تم بیشتر از 50 عنصر مدرن صفحه سازی رو هم داره و میتونه بهتون کمک های زیادی رو در این زمینه برسونه. همچنین گزینه های زیادی رو برای طراحی وبسایتتون ارائه میده. بهترین بخشش اینه که شما برای استفاده از این تم نیازی به کدنویسی ندارین. و این موضوع به معنی اینه که این تم برای افراد مبتدی خیلی مناسبه. در نتیجه میتونه یه جایگزین مناسب برای انواع تم های Visual Composer دیگه باشه.

امیدواریم این مطالب بهتون کمک کرده باشه تا بتونین به راحتی بهترین تم Visual Composer مناسب خودتون رو انتخاب کنین و بهترین وبسایت وردپرس مورد نظر خودتون رو داشته باشین.



Facebook



Twitter



LinkedIn

بهترین قالب های وردپرس برای ویژوال کامپوزر