در طراحی سایت زیبایی در نگاه بیننده نیست

در طراحی سایت زیبایی در نگاه بیننده نیست

چندین بار کسب و کارهای کوچک قربانی ضرب المثل قدیمی شده اند، که بیان می کند “زیبایی در نگاه بیننده است.” برخلاف شرکت های بزرگ با طراحی سایت های داخلی و شعبه های بازاریابی اینترنتی عظیم، کسب و کارهای کوچک با تجهیزات خراب یا طراحی وب سایت های نامناسب باقی مانده اند.
به طورکلی طول می کشد که نفر سومی به معایب فیزیکی و زیبایی سایت شما اشاره کند و همین طورزمان می برد تا عزیزترین دوستان و همکاران، شما را متقاعد کنند که وب سایت شما “زشت” است. یک وب سایت ” زشت ” در بسیاری از اشکال و اندازه ها     می باشد. رنگ بندی وحشتناک، لوگوی زننده، طراحی قدیمی، تصاویر نامناسب، اشتباهات املایی ومشکل در پیداکردن اطلاعات همگی جزء خصوصیات یک وب سایت زشت است.

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک یا در سطح اجرایی پایین به عقاید اطرافیان یا بیگانگان گوش کنید. اگر فردی که به او اطمینان دارید یا حتی یک مشتری آینده نگر می گوید که وب سایت شما مشکل دارد، بهتر است که تجدید نظری داشته باشید و به طور اساسی اصلاحاتی را در نظر بگیرید. به دنبال کمک هایی باشید و قبل از این که به عنوان یکی از زشت ها تلقی شوید، به سرعت جستجو کنید. این یک زمین بازی نیست. همه شما می دانید که در حال دریافت ترافیک کم و فروش تقریبا صفر محصولات در وب سایت هستید.

در طراحی سایت زیبایی در نگاه بیننده نیست