رپورتاژ اگهی چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

رپورتاژ اگهی چیست؟
قبل از آن که با تاثیرات رپورتاژ بر سئو سایت آشنا شوید، بهتر است بدانید که رپورتاژ اگهی دقیقا به چه معنا است؟! رپورتاژ آگهی یک مقاله خبری و تبلیغاتی است که شما از سایت، برند، خدمات و محصولات خود در یک سایت معتبر درج می کنید. خوانندگان این سایت، مقاله و محتوا شما را خوانده و با خدمات شما آشنا می شوند. در صورتی که متن محتوا به شکل مناسبی نگارش شده باشد و خدمات ارائه شده شما بتواند نیازهای خوانندگان را برطرف کند، بر روی سایت شما کلیک کرده و وارد آن خواهند شد.

تاثیر رپورتاژ اگهی بر سئو سایت
درج رپورتاژ می تواند برای شما مزایای چندگانه بسیاری به دنبال داشته باشد. از یک طرف می تواند به عنوان یک بازاریابی قوی عمل کرده و موفقیت در کسب و کار را به شما هدیه دهد. از طرف دیگر انجام این کار سئو سایت شما را ارتقا داده و می تواند در موتورهای جست و جو به آن اعتبار بالایی ببخشد. در ادامه با نحوه تاثیر رپورتاژ بر سئو بیشتر آشنا خواهیم شد.

افزایش تعداد بک لینک

بک لینک در دنیای اینترنت دقیقا مشابه با معرفی یک فروشگاه یا برند به دوستانتان است. زمانی که شما تعریف خدمات یا محصولات یک شرکت یا فروشگاه را بارها از دوستان خود می شنوید، مطمئن خواهید شد که محصولات و خدمات مورد نظر کیفیت مناسب و قابل قبول شما را دارد. گوگل دقیقا از همین روش برای سنجش میزان اعتبار سایت های مختلف استفاده می کند. هرچه افراد از سایت های دیگری وارد سایت شما شده و از آن ها بک لینک بگیرد، گوگل اعتبار بیشتری برای سایت شما درنظر خواهد گرفت.

افزایش کیفیت بک لینک
از آن جا که افزایش تعداد بک لینک باعث افزایش اعتبار سایت و تاثیر مثبت بر سئو آن خواهد شد، سایت های بسیاری اقدام به استفاده از بک لینک های جعلی می کنند. شاید تا مدت ها قبل الگوریتم های گوگل، به اندازه کافی پیشرفته نبود تا بک لینک های جعلی را تشخیص دهد، اما مطمئن باشید الگوریتم های جدید گوگل به راحتی می تواند این ترفندها را تشخیص داده و سایت مورد نظر را اسپم و حذف کند.

بهینه سازی سئو سایت
چگونه رتبه و رنکینگ سایت خود را ارتقاء بدهیم؟
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 66381397
درج رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر باعث می شود که بک لینک گیری علاوه بر افزایش در تعداد با کیفیت بالایی انجام شود. از آن جا که کاربران از سایت های معتبر وارد سایت شما می شوند، گوگل بک لینک های شما را صحیح و مناسب تشخیص داده و اعتبار سایت شما را افزایش خواهد داد.

بازدید سایت شما را افزایش خواهد داد
از دیگر مواردی که می تواند بر سئو سایت تاثیر مستقیم بگذارد، تعداد بازدیدکنندگان روزانه از سایت شما است. رپورتاژ اگهی همانند یک تبلیغات وسیع و گسترده می تواند تعداد کاربران و بازدید کنندگان سایت شما را به شکل چشمگیری افزایش دهد. با افزایش تعداد بازدید کنندگان از سایت، هم میزان فروش و کسب و کار شما بهتر شده و هم سئوی سایت ارتقا پیدا خواهد کرد.

بک لینک های دائمی خواهید داشت
یکی از ویژگی های منحصر به فرد رپورتاژ آگهی که شما را حیرت زده خواهد کرد، آن است که رپورتاژ آگهی همانند دیگر روش های تبلیغ، موقت نیست. همان طور که می دانید درج هر محتوا تبلیغاتی در هر رسانه از صدا و سیما تا بیلبوردها تنها محدود به زمان مشخص است. در حالی که رپورتاژ آگهی برای همیشه در سایت درج کننده آن باقی می ماند. اگر شما از یک محتوای مناسب با رعایت اصول سئو استفاده کرده باشید، هر زمان افراد کلمه کلیدی مورد نظر را جست و جو کنند، از طریق سایت درج کننده رپورتاژ می توانند وارد سایت شما شوند.

بک لینک ها از داخل مقاله گرفته می شوند
در صورتی که بک لینک های گرفته شده از یک مقاله تنها در بخش های خاص مانند منو، فوتر و یا جایگاه های تبلیغاتی خاص باشد، اعتبار بک لینک های آن برای گوگل کم است. الگوریتم های گوگل در این حالت احتمال بک لینک پولی و یا یک ارتباط تجاری بین دو سایت را داده و اعتبار کم تری برای آن در نظر می گیرند. در رپورتاژ آگهی، بک لینک ها معمولا بین 3 تا 5 مورد از بخش های مختلف داخل مقاله گرفته می شود. این مساله باعث می شود که گوگل متوجه اعتبار بک لینک ها شده و به آن ها اعتماد می کند.

فرآیند اندیس گذاری را ساده تر می کند
در صورتی که برای وب سایت خود از رپورتاژ آگهی استفاده کنید، جایگاه سایت شما برای کلمه کلیدی مورد نظر افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع اگر قبل از استفاده از رپورتاژ سایت شما در صفحه اول موتورهای جست و جو ظاهر نمی شد، درج رپورتاژ آگهی باعث افزایش و بهبود جایگاه آن شده و سایت شما را آسان تر و در زمان کوتاه تری پیدا می کند.

با وجود خواندن تمامی مزایای بالا، اگر هنوز برای درج رپورتاژ آگهی شک دارید، تنها کافی است تعرفه های این روش تبلیغاتی را با روش های دیگر مقایسه کنید. درج رپورتاژ حتی در سایت های معتبر و پر بازبیننده هزینه بسیار مناسبی داشته و شما با صرف هزینه ای بسیار مناسب می توانید سئو سایت و میزان سودآوری کاری خود را چند برابر کنید.