حتی اگه خودتون هم سایتتونو دست بگیرید بازهم برقراری ارتباط با کاربرهایی که برای خرید میان مشکل و نیازمند مهارته. یکی از درسهای تجارت اینه که آدما از آدما خرید میکنن، پس اگه سایتتونو انسانی کنید، اثر مثبتی روی کاربرهاتون میذاره.
بخشی از این اقبال عمومی به سمت خرید آنلاین که داره روز به روز هم بیشتر میشه بخاطر ظهور فراوون فروشگاه هاییه که فقط به صورت آنلاین محصولاتشونو به فروش میرسونن. در حالی که این سایتها ترافیک زیادی جذب میکنن، ولی هنوز هم ما تو جهان واقعی زندگی میکنیم و اگه قبول داریم که کسب و کار محلی هم همون جذب مشتری رو برامون داره (حتی بیشتر) پس باید تو محلمون هم با هم تجارت کنیم. وقتی سایتتونو انسانی میکنید و شخصیت واقعیتونو روی سایت نشون میدید میتونید بین این همه سایت صدای خودتونو به گوش مشتری برسونید و با این تفاوتی که ایجاد میکنید توجهشو به خودتون جلب کنید. برای اینکار میتونید با این روشهای عملی شروع کنید:
عکس کارمندها و شرکتتونو تو صفحه ارتباط با ما یا درباره ما بذارید. باید تو عکسی که از شرکت یا فروشگاهتون میذارید آدما هم مشخص باشن تا حضورتونو تو دنیای واقعی نشون بده و اعتماد بیشتری جلب کنه.
به جای آدرس های کلی مثل این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید آدرس ایمیل کارمندهاتونو بذارید، به خصوص کارمندهای فروش.
درباره حوادث داخلی و اتفاقات داخل فروشگاهتون وبلاگ بنویسید. مواقعی مثل تولد شرکتتون، سالگردها یا روزهای مخصوص مشتریها میتونید عکس هاتونو به صورت آنلاین با مشتریها به اشتراک بذارید تا بتونن نیم نگاهی به پشت صحنه داشته باشن. اینطوری مشتریهاتون حس میکنن تو شرکت و ذهن شما جایگاه و سهمی دارن و در نتیجه بیشتر بهتون اعتماد میکنن.
سایت خود را انسانی کنید
سایت خود را انسانی کنید