طراحی وب سایت ارزان قیمت یا حتی رایگان برای کسانی که فریب تبلیغات را نمی خورند.

طراحی وب سایت ارزان قیمت یا حتی رایگان برای کسانی که فریب تبلیغات را نمی خورند.

طراحی  وب سایت با بودجه کم

امروزه تبلیغات زیادی برای طراحی وب سایت ارزان قیمت یا حتی رایگان در اینترنت وجود دارد و این سوال به ذهن می رسد آیا واقعیت دارد؟گرچه مبلغ ارزان برای طراحی سایت بسیار فریبنده در ابتدا به نطر می رسد اما در انتها نه تنها هزینه های اولیه و عدم برگشت سرمایه تان را شامل می شود. یک مغازه خرده فروشی یا شرکت را در نظر بگیرید که در محله های مختلف شهر از لحاظ قیمتی قرار دارند شاید در نگاه اول  مغازه خرده فروشی یا شرکت مقرون به صرفه تر باشد اما از نظر بازدهی و سود و بعضی اوقات از لحاط تعداد مشتریان تفاوت چشمگیری با هم دارند.

در بعضی از شرکت های طراحی سایت طرح های طراحی وب سایت با قیمت ارزان به صورت ناکارآمد اجرا شده اند و اشخاص و شرکت هایی را که تصمیم به سفارش طراحی سایتدارند را به بی اعتمادی کشانده اند به این صورت که شرکت کامپیوتری که طرح طراحی سایت ارزان را در شرکت خود پیاده می کنند برای جلب مشتری اقدام به کاهش قیمت های طراحی سایت می نمایند تا طراحی سایت با قیمت ارزان جلوه نماید ولی از آنطرف چون طراحی یک سایت کامل با قیمت ارزان برای مجموعه ی یک شرکت طراحی سایت به صرفه نمی باشد پس شرکت طراحی سایت ارزان اقدام به کاهش کیفیت به جهت کم کردن زمان کاری پروژه می نماید و به این دلیل کیفیت کاری پروژه بسیار پائین می آید.

کلا مفهوم ارزان را در هر موردی که استفاده می کنیم باید تفصیر کنیم که منظور از طراحی سایت ارزان یک وب سایت آیا طراحی سایت به صرفه و مطابق نیاز است یا طراحی سایت های کپی و آماده.

کلمه ارزان در طراحی سایت را نمی توان به یک وب سایت با طراحی اختصاصی نسبت داد چرا که یک وب سایت اختصاصی حداقل سه نفر را بصورت کامل درگیر خواهد کرد اعم از مدیر پروژه، برنامه نویس و گرافیست برای طراحی قالب وب سایت که طبیعتا نمیتوان بصورت ارزان یک وب سایت اختصاصی را ارائه داد. پس در اینجا فقط مفهوم به صرفه بودن یک وب سایت می تواند نشان دهنده ارزان بودن آن را دارد، یک وب سایت استایتک یا نیمه داینامیک بسیار ارزان تر از یک وب سایت کاملا داینامیک خواهد بود در نتیجه نیازمان را نیز باید در نظر بگیریم تا سایتی ارزان را انتخاب کنیم.

دومین راهی که برای داشتن یک وب سایت ارزان توصیه می شود، استفاده از قالب ها و پنل مدیریت های آماده است، همانطور که اشاره شد یک وب سایت اختصاصی یک قالب اختصاصی و برنامه نویسی اختصاصی هم طرف کاربر و هم مدیریت خواهد داشت که با انتخاب یک قالب وب سایت آماده و پنل مدیریت های آماده موجود می توان یک وب سایت ارزان طراحی نمود.

باز برای کاهش هزینه ها و ارزان تر شدن طراحی وب سایت می توان حجم هاست را یک حجم پایین و حتی دامنه وب سایت را آی آر در نظر گرفت.

در طراحی سایت اختصاصی نیز که هم قالب وب سایت و هم پنل مدیریت آن بصورت اختصاصی طراحی می شود می توان با استفاده از قالب های آماده و یا استفاده از قالب اختصاصی و پنل مدیریت آماده وب سایت نیمه اختصاصی و ارزان تری را داشته باشیم.

طراحی وب سایت ارزان قیمت یا حتی رایگان برای کسانی که فریب تبلیغات را نمی خورند.