نرخ طراحی وب سایت در شرکت طراحی سایت مستر وب چقدر است و چگونه آنرا ارزان تر کنیم

نرخ طراحی وب سایت در شرکت طراحی سایت مستر وب چقدر است و چگونه آنرا ارزان تر کنیم

نرخ طراحی سایت خیلی متنوع است. نظارت دقیقی بر تعیین نرخ طراحی سایت وجود نداره. پس لیست قیمت طراحی سایت میتونه رنج متفاوتی در هر شرکت طراحی داشته باشه. بازار طراحی سایت در ایران به صورتی شده که زمانی که شما قیمت طراحی سایت رو در اینترنت سرچ می کنین میتونید از قیمت 50 هزار تومان تا قیمت های بالای چند ده میلیون تومان برای یه وب سایت هزینه پیدا کنین!!

چه امری موجب میشود که یه وب سایت تا این حد اختلاف قیمت داشته باشه و چه عواملی موجب میشود که قیمت یه پروژه قیمت های طراحی متفاوتی داشته باشه؟ همینطور چه طور میشه آنرا ارزان تر کنیم در زیر به بعضی از موارد اثر گذاری گذار در قیمت و نرخ طراحی سایت میپردازیم.

تبلیغات دروغ یا حقیقت در اعلام نرخ طراحی سایت

تبلیغات روزنامه، سایت ها و بقیه ریسورس ها رو که مرور می کنیم، با عناوینی روبرو می بشیم مثل:

  • طراحی سایت شما با هاست و دامین رایگان، فقط 50 هزار تومان!
  • طراحی سایت داینامیک با تمام قابلیت های 200 هزار تومان
  • سئو و بهینه سازی تضمینی با کلمه کلیدی دلخواه شما
  • طراحی سایت خاص با هر بودجه ای
  • تسویه حساب 100% بعد از تحویل پروژه
  • 20 سال سابقه در طراحی سایت
  • بزرگترین شرکت طراحی سایت ایران

مساله اصلی عدم آگاهی در باره این حوزه است. شما به عنوان کسی که می خواهد سایتی رو راه اندازی کنه اگه تا حدی از اصطلاحات و مفاهیم واقعی اون اطلاع داشته باشین همینطور مشاوره مناسب و بدون غرضی گرفتن کنین، میتونین خیلی راحت از بین گزینه های موجود انتخاب کنین.

کدام شرکت طراحی سایت معتبر است

اگه وب سایت ها هم مثل فروشگاه ها وجود فیزیکی داشتند، پی بردن به این نکته که کدام شرکت طراحی سایت اعتبار بیشتری داره آسون تر بود. اما متاسفانه در این حوزه هر شخص یا شرکتی با راه اندازی یه وب سایت، از اعتبار و مشتری های چند ساله اش صحبت میکنه!

راهکار ساده رجوع به مثال کارهای اون شرکت است. همینطور در بعضی موارد با اهمیت تر میشه از مشتری ها اون شرکت در باره اعتبار و میزان ساپورت سوال کرد.

چطور نرخ طراحی سایت رو ارزان تر کنیم

با اطلاع دقیق از نیازهای خود میتونین هزینه های اضافی رو کاهش بدید. برای سایت ها میشه حالت های زیر رو در نظر گرفت:

ساخت سایت های شخصی و شرکتی کوچیک

بکار بردن سیستم های مدیریت محتوای رایگان (مثل وردپرس و جوملا) و نصب پوسته گرافیکی مناسب که غالباً رایگان هم هستن میتونین یه سایت مناسب ایجاد کنین. هزینه های شما محدود به خرید سرویس هاستینگ (هاستینگ) و ثبت دامین میشه. که برای یه سال چیزی بین 100 تا 200 هزار تومان میشه.

ساخت سایت های شرکتی متوسط با قابلیت های رایج

در این مورد شما نیاز به یه شرکت طراح دارین که از سیستم های مدیریت سایت رایگان استفاده کنه اما پوسته گرافیکی و قابلیت های مناسب سایت شما رو ایجاد کنه. هزینه ثبت دامین و هاستینگ هم اجتناب ناپذیر است. بعلاوه ساپورت در این رتبه توصیه میشه.

ساخت سایت های فروشگاهی

واقعیت این است که قبل از آگاهی از قیمت طراحی سایت خود نیاز است بدانید چه چیزی از وب سایت خود می خواهید.چه انتظاراتی دارید و چگونه قصد دارید این انتظارات را برآورده کنید.بهتر این است که با توجه به محدوده تعرفه های طراحی وب سایت – که در ادامه راجع به آنها صحبت خواهیم کرد – بودجه خود را نیز مشخص کنید.از این طریق در صورتی که به شرکت طراحی سایتی که انتخاب کرده اید اعتماد داشته باشید می توانید با اعلام بودجه و انتظارات خود از وب سایت  ، بهترین گزینه ها را دریافت کنید.

طراحی سایت فروشگاهی متفاوت از وب سایت های شخصی است.بدلیل پیچیدگی های زیادِ طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و زمان بیشتری که نیاز دارند کمی گران تر از طراحی وب سایت شخصی خواهند بود.

برای سیستم های فروشگاهی میتونین از فروشگاه سازهای رایگان استفاده کنین. ووکامرس ، مجنتو و اپن کارت از جمله این فروشگاه سازها هستن. بهتر است نصب و تنظیم ها این سایت ها رو یه متخصص انجام بده و نه خود شما!

طراحی سایت های خاص ، فروشگاه های دقیق و سایت های بزرگتر

بهتر است اینگونه سایت ها به وسیله برنامه نویس ها و با بکار بردن فریم ورک های رایج مثل Laravel یا CodeIgniter یا Yii تولید بشن. هزینه این طرح ها بالا است و با اهمیت تر از اون ساپورت است که باید در رتبه خوبی و به طور مداوم طی سالها باقی بمونه.

همانطور که ما در مورد بسیاری از جنبه های کاری و حرفه ای شما آگاهی نداریم و در صورتی که بخواهید براحتی می توانید “جوجه را جای قناری” به ما بفروشید! متاسفانه در بسیاری از شرکت های IT و طراحی نیز از عدم اطلاعات مشتریان سئو استفاده می شود و به بهانه های واهی مبالغ هنگفتی جهت طراحی یک سایت ساده اما خوش زرق وبرق، دریافت می گردد.

 

هزینه سئو و سئو حدوداً چقدر است؟

سئو و ارتقای رتبه سایت در موتورهای سرچ هرگز کار کوتاه تایمی نیست. حداقل 6 ماه زمان خوب است تا با یه کلمه کلیدی که چندان هم رقابتی نباشه بتونید سایت رو در جایگاه مناسبی قرار بدید. طبیعتاً هزینه 6 ماه کار مستمر با رقم های چند صدهزار تومانی معقول نیست! پس برای این مورد باید با دست باز تری اقدام کنین. این نکته رو هم در نظر داشته باشین که بهبود جایگاه سایت با کلمه هایی که سخت و رقابتی هستن رو غالباً نمیشه تضمین کرد. پس اگه با این عنوان، تبلیغاتی مشاهده کردید، قطعاًً کذب است.

 

پیشنهاد آخر برای مدیریت بهتر هزینه های طراحی سایت

ما در مستر وب آماده ایم همه ابهامات و سوالات شما رو به طور کاملا رایگان پاسخگو باشیم. پس اگه در این خصوص نیاز به مشاوره داشتید، درنگ نکنید و با کارشناس ها ما تماس بگیرید. حتی اگه قرار نباشه پروژه خودش رو به ما واگذار کنین!

 

نرخ طراحی وب سایت در شرکت طراحی سایت مستر وب چقدر است و چگونه آنرا ارزان تر کنیم