چرا باید وب سایت داشته باشین ؟

چرا باید وب سایت داشته باشین ؟

وب سایت یه مجموعه ساده از صفحات وب هست که دارای عکس های، ویدئو و فایل های دیجیتال دیگه است. اطلاعات موجود در وب سایت بر روی وب سرور هاست (host) میشه که از راه اینترنت برای همه افراد قابل دسترس است. همه وب سایت ها در شبکه جهانی وب (World Wide Web) قرار میگیرن که تمامی اطلاعات اونها هم در سراسر جهان قابل دسترس میشه.

دلیل های خیلی زیادی وجود داره که چرا باید یه وب سایت داشته باشین. بعضی از این دلیل ها در متن زیر به این واقعیت جهان امروزی اشاره میکنه:

مارکتینگ

ساخت و طراحی سایت مناسب ترین راه برای کامل کردن طرح بازاریابی های موجود در جهان امروزی است. در واقع میتونین به مشتری ها و مخاطبان در مورد خدمات بیزینس خودتون که به نوعی تبلیغات دهان به دهان راحتی هست، بیشتر بگید.

آموزش

یه وب سایت همینطور برای آموزش مشتری ها هم استفاده میشه و در مورد آنچه که یه تاجر میتونه برای مخاطبان انجام بده، اطلاع رسانی میکنه. در حالی که صاحب بیزینس، اطلاعات مرتبط به خودش رو بیان میکنه، میتونه به مشتری های خودش از راه وب سایت آموزش بده که چرا اونها به خدماتش نیاز خواهند داشت.

رهبری و مدیریت

شرکت هایی که به دنبال استراتژی های آنلاین هستن، موقعیت خودشون رو برای مدیریت پیدا می کنن. این امر به کمپانی ها کمک میکنه تا بیشتر در معرض بازار جهانی قرار بگیرند. معمولاً کمپانی ها از ریسک و مواجه با وب سایت های رقیب های خودشون چشم پوشی میکنن و از منافع ساخت و طراحی سایت و راه اندازی اون استفاده می کنن.

همواره در دسترس

داشتن یه وب سایت به گسترش بیزینس شما کمک زیادی میکنه. اینترنت یه روش به درد بخور برای افراد هست و به مشتری کمک میکنه که قیمت ها رو مقایسه کنه و در فروشگاه های آنلاین خرید انجام بده.

اگه چه رقابت آنلاین وجود داره اما مدیران بیزینس ها و یا نمایندگان اونها همواره به طور آنلاین حضور دارن. وب سایت برای مشتری ها ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات است، اما ساعات کار آفلاین محدوده.

ریسورس ها (منابع)

گشت و گذارهای آنلاین به مشتری های جدید و با پتانسیل بالا کمک میکنه تا وب سایت شما رو پیدا کنن و همه اطلاعات مورد نیاز رو در مورد بیزینس به اونها بیان می کنه. مشتری های آنلاین معمولاً نیاز به ریسورس های سریع برای رجوع و بکار بردن اونها دارن.

تعامل با مشتری ها

هیچ راه دیگه ای برای نگهداری مشتری برای بازگشت مجدد وجود نداره، اما مدیران مشاغل آنلاین از راه وب سایت می تونن با مشتری های خودشون در تعامل باشن. مدیران بیزینس از راه خبرنامه ها، نظر سنجی، چت روم و … می توانند با مشتری ها و مخاطبان در تماس باشن. این امر نشون دهنده میزان اهمیت صاحب وب سایت به مشتری های خودش هست و یکی از مناسب ترین روش ها برای نگه داشتن مشتری ها و مشوق بازگشت اونها است.

مشروعیت سریع

یه مشتری باید در مورد شرکت و کسب و کارها اطلاعات کافی داشته باشه. محصولات و خدماتی از کسب و کارهایی خریداری میشه که خودشون رو کاملاً به مشتری معرفی کنن و به اونها احترام بگذارن. طراحی سایت برای یه بیزینس آنلاین به طور مناسب و محترمانه در ارتقاء فروش بی اثر نیست.

نظر سنجی مخاطبان

یه وب سایت در واقع یه خیابان تعاملی و دوطرفه است. وقتی که یه مشتری و یا مخاطب از وب سایت بازدید میکنه، خدمات، محصولات و اطلاعات موجود و بیان شده رو مطالعه می کنه. یه صاحب وب سایت میتونه طوری مدیریت کنه که از مشتریانی با پتانسیل بالا با راه اندازی نظر سنجی طبق نیاز و خواسته اونها بیزینس خودش رو اداره کنه.

چرا باید وب سایت داشته باشین ؟